מדריך שאלות ותשובות
-
התביעה מטופלת על ידי רפרנטית במחלקת הערכה ותביעות בקנט לפי תחומי הענפים השונים. לבירור ניתן לפנות למרכזיית קנט בטלפון 03-6270200
-
מחלקת הערכה ותביעות עושה כל שביכולתה על מנת לשלם את הפיצוי בהקדם. במידה והעברת את כל המסמכים הדרושים לטיפול בתביעה לידי קנט, אנא התאזר בסבלנות והיה בטוח כי אנו פועלים לקיצור זמן המתנה עד לתשלום הפיצוי.
-
עלייך להעביר את כל המסמכים הנדרשים לצורך טיפול בתביעה, לרבות נתוני שיווק סופיים עבור כלל השטח בעונת הנזק הרלוונטית לפקס 03-5621241 או למייל kanat@kanat.co.il
-
עלייך להעביר לידי המעריך את כל המסמכים הנדרשים לצורך טיפול בתביעה, לרבות תעודות משלוח, דפי תמותה ודו"ח היסטוריית להקה.
-
עלייך להמתין עד להעברת נתוני המיון הסופיים ממועצת הכותנה לקנט. עם קבלת נתונים אלו תיבדק זכאותך בהתאם לתוצאות המיון.
-
לפי חוזה הביטוח אנו מחויבים לשלם את הפיצויים תוך 30 ימים ממועד סיום ההערכה וקבלת כל המסמכים.
-
במידה והנך מעוניין לשנות את שם המוטב בהמחאה, עלייך להמציא טופס המחאת זכות עליו חתום המבוטח ובו אישור חתימה חתום ע"י עו"ד או רו"ח. במקרי מוות עלייך לצרף תעודת פטירה או צוואה מאושר. לפרטים נוספים תוכל לפנות להנה"ח של קנט במייל kanat@kanat.co.il
-
היבול המבוטח הוא היבול הנורמטיבי לדונם כאמור בחוזה הביטוח ובהתאם לגיל המטע. ניתן לקבוע את היבול גם על בסיס ממוצע השיווק בארבע עונות הרצופות (לא כולל העונה האחרונה). לשם כך, יש להמציא לקנט נתוני שטח ושיווק מלווים באישורי בתי אריזה ו/או רואה חשבון. ביטוח לפי ממוצע השיווקים כפוף לאישור קנט מראש ובכתב.
-
קנט מפרסמת בעמוד הבית עדכונים וחדשות בנושא ביטוח. כמו כן ניתן לפנות למחלקת ביטוח ושיווק של קנט לקבלת מידע נוסף.
-
חוזי ביטוח וטפסי הצטרפות לביטוח שונים מענף לענף. בכל ענף מבוטח המופיע באתר קיימים קישורים "הצטרפות לביטוח" ו"חוזה ביטוח" המתאימים לענף הספציפי. בקישורים אלה נמצאים כל המסמכים הרלוונטיים להצטרפות לביטוח לרבות, חוזה הביטוח.
-
בענפים בהם קיים ביטוח בסיסי הביטוח נעשה בין מועצות הייצור לבין קנט והוא מכסה את כל המגדלים הרשומים במועצה כחוק ביטוח מורחב הינו ביטוח המשלים את הביטוח הבסיסי והוא נרכש בדרך כלל על ידי המגדל ישירות מקנט. הביטוח המורחב מאפשר בחירה בין רמות ביטוח שונות, הנבדלות זו מזו בגובה הפרמיה, גובה ההשתתפות העצמית (במרבית המקרים) וסכומי הפיצוי. בענפים בהם אין ביטוח בסיסי (לדוגמא בענף הפלחה, המדגה) הביטוח הנו ביטוח מורחב והוא נערך בין קנט למגדל.
-
ההנחות ניתנות למגדלים עם רצף ביטוחי בקנט שלא תבעו תגמולי ביטוח. ההנחה במרבית מהענפים יכולה להגיע עד ל-60% מדמי הביטוח.
-
לקנט מגוון רחב של ביטוחים ברמות כיסוי שונות הגבוהות מרמת הכיסוי בביטוח הבסיסי. יעוץ אישי ומקצועי המותאם לצרכיך תוכל לקבל אצל המשווק הפועל באזור מגוריך. למידע לגבי המשווקים, הכנס לשירות לקוחות.
-
קנט היא חברת ביטוח ממשלתית עסקית שהוקמה למען החקלאים שלא למטרות מסחריות ועשיית רווחים. קנט לא משלמת דיווידנדים לבעליה והוצאותיה התפעוליות נמוכות. קנט משקיעה את כספיה בעתודות הביטוח שלה במטרה להרחיב את הכיסוי הביטוחי שהיא נותנת לחקלאים במחיר הנמוך ביותר האפשרי. בנוסף, קנט מבטחת את עצמה בביטוח משנה המאפשר לפזר את הסיכון הביטוחי. מדיניות זו מאפשרת לקנט לשמור על עתודות פיננסיות רחבות לאורך זמן ובכך לשמור על חוסן ויציבות כלכליים גם ביום סגריר.
-
קנט זמינה 24/7 לקבלת הודעות נזק. ניתן להודיע על נזק לקנט באחת הדרכים הבאות: 1. וואטסאפ להודעות נזק- מס' 054-9656634
2. כניסה לאזור האישי באתר קנט www.kanat.co.il
3. טלפון 03-6270200
4. פקס 03-6270206
5. מייל kanat@kanat.co.il
בהודעה טלפונית תידרש למסור פרטים מזהים של המבוטח ופרטים רבים ככל שניתן על הגידול הניזוק- אנא הכן מידע זה מראש.
-
באפשרותך לבקש מהמעריך הערכה חוזרת ואף ביקור של מעריך נוסף. לאחר סיום הטיפול של המעריך בתביעה והעברתה לת"א לא ניתן יהיה לשנות את ההערכה
-
באפשרותך לפנות לוועדת הבוררות דרך מזכירת הוועדה, הגב' שרית דדון בטלפון 03-6270200. פנייה לוועדה כרוכה בתשלום אגרה
-
קנט פועלת בימים א'-ה' בין השעות 07:30-16:30. עם נציגינו רצוי לתאם טלפונית מראש.
-
המשרדים האזוריים פועלים בימים א'-ה' בין השעות 08:00 – 15:00. בנוסף, מעריכי קנט עובדים בשטח ומגיעים לשטחי המבוטחים גם מעבר לשעות הפעילות הרגילות.