פיתוח מוצרים ושירותים חדשים המספקים פתרונות לקהל הלקוחות, משפרים את השירות לחקלאים ומקצרים את לוחות הזמנים,
חדשנות

אזור אישי באתר קנט
מאפשר צפייה בפוליסות הביטוח ובתביעות, כולל הודעות על נזקים.
חדשנות

דיוור ירוק
המעבר לדיוור ירוק נועד להפחית את השימוש בנייר. כעת שליחת חידושי הביטוח והצעות הצטרפות לביטוח נעשית באמצעות המייל ו -SMS.
חדשנות

יישומון וואטסאפ
קנט פיתחה וואטסאפ בוט באמצעותו ניתן להודיע על נזק בכל ענפי הביטוח, הוואטסאפ מהווה דרך קלה ונוחה עבור הלקוחות ליצירת קשר עם קנט ומקצר את לוחות הזמנים למענה.
חדשנות

מערכת תלם
פיתוח מערכת חדשה המאפשרת דיגיטציה של תהליכי עבודה וע"י כך דיוק רב יותר בהערכות נזקים וקיצור לוחות זמנים. הפיתוח כולל הטמעת טפסים חכמים המנגישים את פעולות ההערכה למעריכי הנזקים ומשמרים את הידע המקצועי.